هواشناسی ترک آباد و کشور گزارش پدیده های جوی و جلوگیری از خسارات احتمالی
تاریخ : پنجشنبه 30 آبان 1392
نویسنده : مهدی

دوستان و همراهان عزیز شما میتوانید با عضویت در انجمن هواشناسی ایران فورکا از نظرات کارشناس مجرب این انجمن همچنین با عضویت در این انجمن در بحثها و نظرات شرکت کنید.  

 

 

 www.iran-foreca.com


|
امتیاز مطلب : 5
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 30
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

rambod در تاریخ : 1393/06/11 - - گفته است :
پیشنهاد یه جای باحال
همگردی شکلک

دوست در تاریخ : 1392/09/04 - - گفته است :
سلام دوست عزیز.
همیشه وبلاگت رو برای پیگیری اب و هوا پیگیر هستم.
زحمت زیادی میکشی ممنون.
و سپاس برای معرفی این وب. من هم در اونجا عضو شدم مطالب زیبایی دارند.
شما هم در انجا هستید؟؟؟
اگر هستید به بنده پیامی بدهید .
نام کاربری من در اونجا مروارید هست.
پاسخ : سلام نظر لطف شماست نام کاربری من اونجا هوای ابری هست

کد امنیتی رفرش

آخرین مطالب

/
سلام خدمت دوستان این سایت مستقل بوده و از نقشه ها و مدلهای بین المللی جهت پیشبینی استفاده خواهیم کرد